De opdracht

TV- en radiospot voor het Oogfonds: Oog voor later.

Het Oogfonds vroeg ons om een sterke campagne te ontwikkelen voor mensen die nadenken over hun nalatenschap. Dit werd de campagne: “oog voor later”. Zowel voor televisie als radio hebben we het concept geschreven en de TV en radio spots geproduceerd.

Oogfonds
Oogfonds2
Oogfonds4
Oogfonds2
Oogfonds3

Onze strategie

Oog voor nu en oog voor later

Het doel van deze campagne was om mensen op een zachte en laagdrempelige manier te informeren over de mogelijkheid tot nalaten aan het oogfonds. Het doel was informatie opvragen. Daarom maakten we diverse spots voor radio en TV met verschillende call to actions, die verschillende mensen aanspreekt: “meer informatie via de website”, “vraag de gratis brochure aan” en “vraag het boek aan over nalaten”.

Dit is vastgelegd:

Heb jij oog voor later?

De TV en radio spots voor het Oogfonds zijn bewust herkenbaar en vergelijkbaar gemaakt, zodat het eenduidig en krachtig tegelijk op zowel TV als radio en online kon worden weggezet. De opbouw van de spots zorgt ervoor dat we onze ogen waarderen als één van de meest waardevolle dingen die we bezitten. Maar het laat ons ook nadenken over de vraag of we oog hebben voor later, voor de volgende generatie.

  • Sterke en eenduidige campagne
  • Zowel TV als radio voor een groot bereik
  • Gericht op nalatenschap

Laten we eens kennismaken

Wil jij met impactvolle video jouw organisatie laten groeien? Laten we in gesprek gaan en jouw verhaal vertalen naar krachtige content die fondsen werft en bewustwording creëert.