Nierstichting – Digital out of home

In opdracht van de Nierstichting en in samenwerking met reclamebureau XXS produceerde LegHetVast deze digital out of home campagne. We wilden Fabian, een nierpatiënt, in figuurlijke zin meer vrijheid geven. Via een speciale live videoverbinding met een Abri komt Fabian op verrassende wijze in contact met mensen die een paar honderd kilometer bij hem vandaan zijn. Om te laten zien dat hij weinig vrijheid kent en altijd vast zit aan Dialyse.

Digital Out of Home met Fabian.

Meer inspirerende voorbeelden van LegHetVast

Edukans – Fouten maken mag

Online impact
Bekijk meer...
Oogfonds

Oogfonds – TV spot en documentaire

TV spot
Bekijk meer...

RTL Boulevard – Actieweek Cordaid

Fondsenwervende TV actieweek – RTL4
Bekijk meer...

Op zoek naar een andere project van LegHetVast? Alle projecten →

Nog meer werk zien? Of benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen doen?

Maak een afspraak