Oogfonds –  TV spot en documentaire

In opdracht van Oogfonds produceerde LegHetVast een TV spot en documentaire. Om de naamsbekendheid te vergroten en de impact van een oogziekte zichtbaar te maken. We volgen het verhaal van Jan-Jaap, die blind wordt. Hij reist met zijn gezin naar Lapland om nog één keer de schoonheid van de natuur en het noorderlicht te zien, voordat hij volledig blind wordt. Een ingrijpend verhaal over wat het betekent om blind te worden en hoe belangrijk het is dat er onderzoek wordt gedaan om dat in de toekomst te voorkomen.

Meer inspirerende voorbeelden van LegHetVast

Edukans – Fouten maken mag

Online impact
Bekijk meer...

RTL Boulevard – Actieweek Cordaid

Fondsenwervende TV actieweek – RTL4
Bekijk meer...

Hersenstichting – RTL Boulevard actie

Televisie special / actieweekend
Bekijk meer...

Op zoek naar een andere project van LegHetVast? Alle projecten →

Nog meer werk zien? Of benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen doen?

Maak een afspraak